Rakyat Perlulah Beri Mandat Lebih Besar Sebab Kerajaan BN Terbukti Berkesan kabarmalay3.blogspot.com


BENTONG: Rakyat perlu memberi mandat lebih besar kepada Datuk Seri Najib Tun Razak pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) bagi membolehkan perdana menteri merealisasikan matlamat transformasi nasional untuk menjadi negara berpendapatan tinggi.

Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata kerajaan Barisan Nasional (BN) telah melaksanakan pelbagai program berkesan untuk membangunkan negara dan memastikan kesejahteraan rakyatnya.

Beliau berkata Malaysia, di bawah kepimpinan Najib, kini berada di landasan yang betul dan hasilnya terbukti dalam Laporan Tahunan Program Transformasi Negara (NTP) 2017 yang dilancarkan oleh perdana menteri semalam.

"Kami kini menyasarkan pelaburan mencecah RM1.3 trilion menjelang 2020, " katanya kepada pemberita selepas melancarkan Karnival Kementerian Pengangkutan, di sini hari ini.

Justeru, Malaysia memerlukan sebuah kerajaan yang lebih kuat untuk membawa negara ke tahap yang lebih tinggi dan oleh itu pentingnya mandat yang lebih besar untuk BN pada PRU14 akan datang, katanya. #sumber

Subscribe to receive free email updates: