Rakyat Kuantan Perulah "Buka Mata", Tidak Ulangi Kesilapan Dua Pilihan Raya kabarmalay3.blogspot.com


KUANTAN: Rakyat Kuantan perlu membuka mata untuk tidak mengulangi kesilapan memihak kepada pembangkang pada dua pilihan raya umum (PRU) terdahulu, kata Ketua UMNO Bahagian Kuantan Datuk Seri Wan Adnan Wan Mamat.

Beliau berkata pembangkang hanya boleh menawarkan 'janji popular' untuk meraih sokongan rakyat, walaupun pada hakikatnya mereka tidak mampu menyelesaikan banyak masalah rakyat.

Sebaliknya, kerajaan Barian Nasional (BN) sama ada di peringkat pusat atau kerajaan negeri yang akan bertungkus lumus menyalurkan pelbagai bantuan kepada rakyat di daerah ini tanpa dipengaruhi sentimen politik.

"...sebab itu kami berterima kasih kerana kerajaan tak putus-putus memberi manfaat kepada kami walaupun kami kalah pada PRU. Pelbagai projek termasuk yang berskala besar dan bantuan diberikan kepada orang Kuantan.

"Semua menteri dan pemimpin parti sentiasa turun padang sehingga kami tidak berasa dipinggirkan. Janji kerajaan BN bukan janji kosong, apa yang dilakukan bukan pentas mencari populariti tapi untuk kesejahteraan rakyat," katanya. #sumber

Subscribe to receive free email updates: