Program Kazuki Coin Di Sri Manja Hotel "Di Serbu" Warga Kuantan ! kabarmalay3.blogspot.com



KUANTAN: Orang ramai terutamanya peminat matawang digital (Cryptocurrency) menyerbu program "Kazuki Coffee Coffee Talk" yang diadakan di Sri Manja Boutique Hotel dekat sini baru-baru ini.

Program yang bertujuan untuk memperkenalkan sistem "Scan N Pay" dengan menggunakan matawang digital terhangat di pasaran sekarang ini iaitu Kazuki Coin (KZKC). 



Orang ramai mula memenuhi dewan sejak dari awal lagi, bagi tidak melepaskan peluang untuk mendengar dari dekat tentang kehebatan Kazuki Coin yang dibawa ke Malaysia oleh syarikat pengeluar produk minuman kesihatan kopi terkemuka iaitu Superbest Power. 



Superbest Power menerusi anak syarikatnya Laulima Sdn Bhd yang menjadi peneraju matawang digital Kazuki Coin telah memperkenalkan matawang tersebut di Malaysia sejak bulan Julai 2017 yang lalu.





Pencerahan Kazuki Coin telah dibuat oleh bekas Pengacara TV3, Aidil Abdul Ghafar yang kini bertindak sebagai Chief Media And Branding Kazuki Coin. 



Turut sama Mr.Pajtim (Albania), Chief Marketing dan Tuan Kamal Md Nor,CEO Superbest Power yang juga peneraju matawang digital Kazuki Coin. 



Turut bersama artis vateran Dato'Azizul Khamis dan ZettyMentor. Program turut menampilkan usahawan digital Kazuki Coin yang datang dari Bali, Indonesia dan juga Singapura.


Kini, Kazuki Coin telah diterima oleh sebahagian besar pemain matawang digital di dunia kerana ia menyediakan platform pencairan (withdrawall) yang tercanggih di dunia pada masa ini. 



Kazuki Coin menggunakan exchanger sendiri iaitu "K-Pay" yang diuruskan oleh Laulima Sdn Bhd untuk membolehkan urusan pengeluaran wang ke bank lebih cepat dan pantas. 

Selama ini, pemain matawang digital sering bergantung kepada pihak ketiga (3rd party) untuk cairkan matawang digital mereka menjadi tunai ke bank. Banyak platform yang digunakan seperti Debit Master Dan Visa Card serta lain-lain lagi. 



Semuanya mengenakan caj yang tinggi dan tempoh masa pengeluaran yang agak lama. Namun, dengan K-Pay segalanya dapat diatasi kerana ia tidak menggunakan pihak ketiga. Sebaliknya anda boleh keluarkan wang terus ke bank tempatan dalam tempoh yang singkat. Pada masa ini di Malaysia, K-Pay menggunakan Malayan Banking Berhad (Maybank). 

Pada masa akan datang, lebih banyak lagi bank akan digunakan bagi memudahkan komuniti Kazuki Coin membuat urusan. Orang ramai boleh install Appstore di Playstore untuk 


Paling menarik, jika lain-lain matawang yang berada di pasaran masih lagi bergantung sepenuhnya kepada Bitcoin (BTC) untuk urusan transaksi kini dengan Kazuki Coin (KZKC) anda tidak perlu bersusah payah lagi.

Kazuki Coin adalah sama seperti Bitcoin. Malah sistem yang digunakan oleh Kazuki Coin juga adalah berasaskan kepada Teknologi Satoshi. Jika Bitcoin masih menggunakan Blockchain (wallet) kemudian Debit Master Dan Visa Card (Wirex, Xapo, AdvCash dan lain-lain lagi) untuk transaski ke bank. 



Kini dengan Kazuki Coin ia memudahkan urusan kerana dari Kazuki Coin.Net anda hanya perlu hantar ke K-Pay dua kali sebulan dan dari K-Pay bolehh dikeluarkan ke bank tia-tiap hari. Kadar maksima yang ditetapkan ialah USD10,000 setiap kali pengeluaran.



Malahan juga, Kazuki Coin menerima Bitcoin. Bermakna, anda yang ada masalah untuk mencairkan Bitcoin kepada tunai pada masa ini, maka anda dipelawa untuk bersama dengan komuniti Kazuki Coin sekarang. Belian dengan Bitcoin juga diterima pakai.


Justeru, orang ramai yang berminat untuk menjadi komuniti Kazuki Coin diseluruh dunia boleh WhatsApp Kazuki_Nama_Lokasi ke 0108672810 untuk dihubungi. Beli dan simpan matawang digital terhangat di pasaran sekarang ini, kerana harga masih di paras lantai. 

Anda boleh menyertai Kazuki Coin dan mendapat untung berganda-ganda sama seperti pemilik Bitcoin sekarang. Mereka membeli pada harga rendah, kemudian menjualnya pada harga tinggi. Ramai yang jadi jutawan segera tanpa diduga, kerana mereka membeli matawang digital itu ketika orang lain masih tidak faham tentang Cryptocurrency. #pdonews

Subscribe to receive free email updates: