[Kenyataan Akhbar Buka Kitab Suci] Kami akan TETAP TURUN BERAMAI2 MEMBANTAH ICERD dan PEMBOHONGAN KAMU kabarmalay3.blogspot.com


1. Tidak wujud Kerajaan Pakatan Harapan di Malaysia. Yang wujud hanyalah Kerajaan Persekutuan Malaysia.

2. Kerajaan PH adalah Kerajaan untuk ahli2 dan penyokong PH sahaja sptmana Kerajaan BN dulu yg hanya berkhidmat utk penyokong BN, bukan rakyat Malaysia keseluruhannya yg terdiri dari pelbagai perbezaan fahaman politik.

3. Kerajaan Persekutuan hari ini di bentuk oleh ahli2 Parlimen dari Parti2 yg bergabung membentuk Pakatan Harapan. Apabila mrk mengangkat sumpah jawatan, mrk tidak lagi boleh memakai baju PH tetapi perlu memakai baju Menteri Kabinet Malaysia yg di bayar gaji dan elaun bulanan menggunakan duit pembayar cukai SST.


4. Parti PH ni dalam manifesto PRU14 menjanjikan bulan dan bintang kpd pengundi yg terpedaya utk mengundi mrk.

5. Apabila kesemua janji tersebut gagal di tunaikan, mrk mempersendakan rakyat dgn menyatakan manifesto kami dulu bukan kitab suci dan PM dgn selambanya menyatakan bahawa Kita buat manifesto dulu tanpa mengetahui kita boleh menang.

6. Maka seluruh rakyat Malaysia di tipu (di kencing) begitu saja.

7. Hari ini Kerajaan PH (Pakatan Hancing) menjanjikan utk tidak meraktifikasi ICERD.

8. Maka pencacai2 PH akan meroyan mempersendakan rancangan himpunan mega bantah ICERD 8 Disember 2018 ini dgn menuduh perhimpunan ini membuang masa krn krjn PH telah berjanji utk tidak meraktifikasikannya.

9. Selaku Penasihat Undang2 Himpunan ini, saya mewakili seluruh rakyat yang bakal turun ke Jalanan 8 Disember nanti ingin memberikan mesej berikut kepada Kerajaan.

10. Cukup lah mengencing rakyat.

KAMI AKAN TETAP TURUN BERAMAI2 MEMBANTAH ICERD DAN PEMBOHONGAN KAMU

KENYATAAN MEDIA KAMU INI BUKAN KITAB SUCI
Tt
Mohd Khairul Azam Bin Abdul Aziz

Subscribe to receive free email updates: